neděle 31. srpna 2008

neděle

31.8.2008

A nic. Resp. krásný výlet s přáteli, výborný oběd, dobré kafe a žádná prapodivná návštěva.
Za odměnu jsem mu pozastavil anonymní mailovátko.
Nicméně zůstávám ve střehu a vše, co jsem napsal, platí a bude platit pořád.

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tuhletu fekální nemoc měl prý i Goethe, takže se to pojilo s genialitou, bohužel obráceně to možná nefunguje :)

Co za obor na FF UK ta osoba studuje? Se tam teď bojim :D

Anonymní řekl(a)...

To neni tezke najit - FF UK ma dobry vyhledavac studentu. :-)

Anonymní řekl(a)...

i s fotkama....;-) :-DD

Anonymní řekl(a)...

To je tam zapsanej pod jménem Kakájík? :)

Anonymní řekl(a)...

whaw, tak jsem to cele prelouskala..nevim co na to rict krom toho, ze "mileho" kakajika bych praskla na policii uz davno, je to magor psychicky vysinuty a jako takovy by se mel nekam zavrit a zahodit klic nez nekomu fakt ublizi!!

Radko a "Bidlo" :-} delate dobre, ze to zverejnuteje, treba to ukaze ostatnim, ze proti takovym blbcum se fakt musi bojovat

Anonymní řekl(a)...

Husta story.

K tematu velice doporucuji film A la folie... pas du tout (He loves me...he loves me not) s Audrey Tatou, hned jsem si na nej vzpomnela, kdyz jsem to cetla.

A jinak bych uchylaka nabonzovala vsude, kde se da :)

Anonymní řekl(a)...

Ne, jako Kakájík tam zapsaný není, ale Karlů S. je na FF UK jen 26...
Kromě toho není težké odhadnout příjmení a přibližně bydliště - není to žádný velký kvíz...

Anonymní řekl(a)...

hustý...
Kakájík je magor a vám Radko a "Bidlo" vřele doporučuji nabonzovat ho všude kde se dá - nejdřív ve škole - třeba si uvědomí,že to myslíte vážně a nechá toho, když ne tak i na policii....

Anonymní řekl(a)...

akosi mi unika, preco ste ho este neudali...? myslim, ze to je momentalne snad jedina cesta, ako dotycnemu pomoct :-/ a dostat ho do ruk odbornika (psychiatra)

Anonymní řekl(a)...

no, taky mi to uz neni uplne jasne :D. porad to vypadalo relativne neskodne, pak to vypadalo ze prestane, pak jsme nechteli byt tak zli a ted... ted se ceka na tu prislovecnou posledni kapku.