úterý 2. září 2008

a takovy to byl klid

2.9.2008 už jsem si začal myslet, že je konec a klid a můžu dál žít svůj spokojený život. Bohužel nikoliv.
Z kakájíka se stává schizofrenní chobotnice, nejnovější inkarnace zahrnuje i "mě". Teď už schází jen poslední obrat, že on vůbec nic a že vše od začátku do konce jsem napsal já... (což není, opakuji, není pravda).
Toto mi dnes přeposlal druhý kluk ze španělštiny, prý to bylo posláno ještě na asi dvacet dalších adres nějakých slečen:

01.9.2008 23:35:52
Ahoj Radunko a spol.,
tak už máme začátek září a je to už nějakej ten roček, co jsem chodil do školičky. Myslím tím základku a posléze školu střední. Vždy jsem byl pečlivý student s mimořádným zájmem o všeobecný přehled a humanitní studia. Na základce jsem se s nikým ze třídy nekamarádil, ti lidé mi za to nestáli, to ti povídám!!!
Školu střední jsem vzal hopem, ani jsem si neuvědomil, jak rychle mi utekla.
Pak následovala má závěrečná štace-škola vysoká, škola která ze mě udělala pravého gentlemana. Myslím, že jsem na ní vyzrál jak fyzicky, tak po duševní stránce. Není s podivem, že má o mě zájem mnoho slečen, včetně tebe. Mám si skutečně z čeho vybírat, jen bych nerad Radunko, přebral. A proto jsem si říkal, že bychom se mohli někde v kavárně sejít a dát si jednoho turka. Rád bych tě na něj pozval a zároveň ti Radunko ukázal výhrůžné maily od Bidlouna, který poté, co jsi se správně rozhodla být navždy jen má, mě neustále neurvalým a krvelačným způsobem nahání a chce zlikvidovat. Skutečně nevím, co mám dělat. Už dvakrát
během měsíce nám "kdosi" prokopl schránku na dopisy a poškodil zvonek. Vím, že je to on a že jde po mě a nepřestane, dokud neskonám.

Prosím Vás, poraďte mi všichni, co mám dělat???

No a pod tím byl jakoby přeposlaný mail od někoho jakoby s mým emailem:

Předmět: Nebojím se tě!!!
Datum: 30.8.2008 15:31:39
----------------------------------------
DostanuTě!
S....., už mě skutečně nebaví na tebe reagovat. Rozhodl jsem se s tebou
rozloučit. A to jednou provždy! V příštím životě buď opatrnější!

A podpis, který nepoužívám.

Co k tomu říci.
1. Napsal jsem mu jediný email a to z bidla.
2. Sám jsem u něj nikdy nebyl, jedině s doprovodem, jak jsem o tom tady psal a to jsou svědci, že jsme nic neudělali.
3. Radu? Choď si s kým chceš. S kteroukoliv slečnou, piš jí co chceš, je mi to skutečně šumák. Jen nepiš mě a nevyhrožuj mi.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Mě to prostě nedá abych se k tomu nevyjdářil. Zdá se mi totiž jako nejpravděpodobnější, že si celý tenhle blog někdo vymyslel a teď se královsky baví...Něco tady totiž smrdí:

1.Bidlo a Karel spoju údajně chodí na stejnou školu a za celý semestr si na Karla Bidlo nemohl někde počkat? Vyříkat si to s očí do očí, případně mu jednu ubalit? Tak bych to řešil já

2.A vůbec, co dělá ten Radky přítel, to je mu to jedno, že jeho holku někdo obtěžuje?Proč to musí řešit její známý ze školy?

3.Když už jsi to teda chtěl řešit tak, že to celé zveřejňuješ, proč jste tedy nekontaktovali Karlovy rodiče? Víte přeci kde bydlí. Policie ČR s tímhle nic moc nezmůže.

Karel S. opravdu existuje a opravdu bydlí v té lokalitě jak je tu psáno a i další informace jsou myslím pravdivé, znám ho totiž z gymplu. Ale jinak si nemůžu prostě pomoct, tohle si vymyslel buď Karel sám, to by mu ale muselo rupnout v bedně, nebo někdo kdo ho zná. A v tom případě mi taky není moc jasné, proč by tohle celé dělal.

Jestli je to ale jinak a je to pravda, tak se všem zúčastněným omlouvám. Jen vyjadřuju svůj názor.

Anonymní řekl(a)...

Teď jak o tom uvažuju...Vyjadřování typu "klobásko moje", "kejtičko" atd., to prostě není Karlův styl, vždyť ten kluk se stydí říct i "dobrý den"..

Anonymní řekl(a)...

O tom práve stalking je. Najdi si to na webu. Ti lidé (stalkeři) jsou v běžném životě dost často plaší lidé, kteří se opravdu stydí říct "Dobrý den"... Ale ve svém světě, kde jsou polo-anonymní a při nepřímém kontaktu se chovají naprosto odlišně.

Máš bohužel pravdu, že stalking je v ČR (zatím) nepostihnutelný. Smutné je, že nezanedbatelné procento případů stalkingu končí násilnými činy.

Anonymní řekl(a)...

Přesně tak, tohle prostě není Kajlův styl, navíc nevim, co si mám myslet o lidech, co nejsou za půl roku schopni Kajla na škole odchytnout, takovej telefon na něj určitě maj, jinak se opakuji, ale ten mail není jeho oficiální(a pochybuju, že by zrovna Kajl používal víc jak 1 mail)-tudíž to spíš vypadá na legraci někoho ze školy(třeba závist, že Kajl toho umí a dokázal víc a ví, že se nebude pro svou povahu bránit), popřípadě na blázna-tedy zakladatele blogu.
Jenom pořád nechápu, kdo má potřebu dělat z hodnýho kluka, schizofrenního perverzáka(i když fakt je ten, že ho poslední dobou často nevídám), fakt nechápu.
Jinak čistě logicky vzato, když vím, že s těma lidma budu trávit čas na škole, nebudu psát takový prasárny, navíc, v jednom mailu píše, že je po 5letech studia hotovej-že pro něj VŠ byla poslední štací, ale ve skutečnosti ještě titul nemá, bude ještě rok studovat, žádný betlémky si nikdy nestavěl, nakonec je divný i to, tu házíte jeden mail za druhym a sami se bojíte představit, figuruje tu Radka, tajemný bidlo a kdo já vím, kdo všechno a na spolužáky píše nějaká stana.vankova@seznam.cz, jestli autore spíš nejsi schizofrenní ty...
PS: Jinak zrovna Karel není typ rváče, takže nechápu, proč by zrovna tobě vyhoržoval, že tě zmydlí....fakt končím, nemám to zapotřebí, každopádně, Kája už to ví a doufám, že v nejbližší době podá on nebo někdo z jeho rodiny trestní oznámení na neznámého pachatele pro pomluvu. Tečka

Anonymní řekl(a)...

Takže za prvé:
Tento blog byl založen proto, aby jsme se dozvěděli názor lidí na skutečnost, že nám někdo píše maily, které nechceme číst, nebo nás zkrátka jiným způsobem otravují.
Za druhé:
Nikde na tomto blogu není uvedena identita "Kakájíka", tudíž nikdo nedělá v tomto ohledu nic nezákonného.

Anonymní řekl(a)...

Tak jsem si přečetl nové komentáře a příspěvky a mám snad opravdu posleních pár postřehů, už jen to, že přítel Radky se nezajímá, že mu přece nikdo nevyhrožuje, o něm docela dost vypovídá, ohledně bonznutí na studijní nebo Policii ČR, si asi autor sám není moc jistej, kdo to dělá, protože včera jsem s Karlem mluvil a né jenom, že o ničem neví, ale ani si není vědom o koho jde (žádný bidlo nezná, takže by se to mohlo autorovi stránek vymstít) a za třetí, pokud bych měl záruku toho (což nikdy mít nebudu), že se bude hrát narovinu-což znamená, že se nikdy nezveřejní, není pro mě problém dodat jak jeho foun, tak jedinej pravej mail...ale když se tak nad tím zamyslím, ani nevím, co by vám měl odpovídat na snůžku nesmyslů a pomluvy...
PS: Jak říkám, od gymplu sem ho viděl párkrát a muselo by mu hodně hrábnout(což je u něj dost nepravděpodobný, zvlášť, když se chová pořád stejně),ale jak říkal, stejně s tím nic nenadělám, takže to zatím řešit nebudu....

Anonymní řekl(a)...

Tak jsem si to celé přečetla a nemohu se tomu nesmát:-)) Kdyby se to zfilmovalo, byla by z toho docela vtipná story:-)) Jinak mé postřehy:
1)Nikde jsem se nedočetla nic o Bidlovi, ani v náznaku není uvedeno co dělá, kde pracuje, kolik mu je let, zkrátka je totálně zahalen v anonymitě...Proč o sobě také něco nezveřejní...Ať se zkusí popsat, nemusí uvádět své iniciály.
2)Je mi velkou záhadou pravý přítel Radky (pokud tedy nějaký vůbec existuje...), nezdá se mi totiž, že by jen tak nechal "plavat" skutečnost, že se někdo pokouší balit jeho přítelkyni.
Mějte se.