čtvrtek 4. září 2008

Prosím o pozornost!

4.9.2008 10:16

Ahoj Bobku.
Konečně si užívám vysněného klídku a pohodičky po zdárném ukončení mé vysoké školičky. Jestli by jsi chtěla, rád bych ti ukázal svůj vysokoškolský diplom. Kdyby jsi měla zájem, Bobku, v klídku ti pořídím kopii, v tom nevidím problémek. Teď, Bobku, začnu přemýšlet o tom, kam nastoupím do práce. Mám několik možností, kde uplatnit své schopnosti a proměnit je ve slušný měsíční plat. Chtěl bych si proto s tebou promluvit a zkonzultovat, co by pro mě asi bylo nejlepší. Teď ti něco povím, co v sobě už držím nějaký ten pátek v tajnosti.
Bobku, možná pojedu do Kanady! Zítra se musím rozhodnout, jestli do toho půjdu, nebo ne. Jedná se o studijní pobyt v Torontu na úrovni doktorského studia, kde bych se chtěl zabývat germanistikou. Mám v Torontu strýčka, tak bych měl ubytování v podstatě zajištěno.
Asi do toho půjdu s tím, že bych ale musel příští úterý odletět. Tímto bych se tě chtěl zeptat, jestli by si nechtěla jet se mnou. Strýček by ti tam zajistil práci a vydělala by si si hodně korunek. I varianta, že by si za mnou přileletěla později je možná. Asi bych tam zůstal tři roky do konce doktorského studia. Je to pro mě docela velká výzva. Ke svému titulu Mgr. bych přidal PhDr. Kolik ty máš vlstně titulů? Tak ahoj a dej mi vědět, jestli by si se mnou odletěla.
P.S.: pro Bidlouna-to čumíš, co?? Smrď si dál v Praze a sám!!! Komu teď dá Radunka přednost? Tobě v Praze nebo mě v Kanadě? To jsem ti vypálil rybník, co? To jsem si tě strčil do kapsičky od trenýrek, co? Raduška o tebe nemá zájem a poletí se mnou do Kanady a vyděláme tam spolu hodně korunek, zatímco ty Bidloune, shniješ v Praze!!!! A možná ti někdy pošleme koresponďák jako svatební oznámení, hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi.

Jeď Kájo, jeď! Jeď Radko, jeď! Ať můžu konečně v klidu hnít... huráááááá

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Kanada, Toronto? Ahá :-) Tím se okruh podezřelých z autorství tohoto blogu snižuje na pouhé 3 osoby . Všechno spolužáci z gymplu. Hádanka téměř rozluštěna :-D (aspoň myslím).

Anonymní řekl(a)...

Omlouvám se předem, že jsem nečetla komentáře od ostatních čtenářů.... Jen chtěla vznést takovou otázku... Proč, když vás to tak obtěžuje, proč stále čtete ty maily? Proč prostě jednoduše nezrušíte účet. Radka si nezaloží nový mail (předpokládám, že to teda udělala a vy tento používáte jen pro účely tohoto blogu)? Jen prostě, proč tohoto průjmíka nezaložíte do položky IGNORE, když jste se rozhodli ho nikde neudávat?? Tohle mi přijde nepochopitelné...

Anonymní řekl(a)...

my jsme se rozhodli ho neudavat oficialne, ale verejne ano. jako varovani pro ostatni, co tu beha za lidi. bidlo.

Anonymní řekl(a)...

tak komu došel dech??? :D