středa 27. srpna 2008

úvodem

Bezdůvodně se do mě začal navážet jeden úchyl. Tak jsem mu založil blog. Všechno, co napíše, tady zveřejním. A jestli nepřestane, doplním i jeho plné jméno a adresu. Nedělá mi to žádné vrásky. Ale jemu by mohlo, až celý Barrandov zjistí, o koho jde. Takže klídek, Kakájínku (tak se začal titulovat), klídek.
Nech mě na pokoji. Já se tě nebojím. Necítím k tobě nenávist. Jen se přiměřeně bráním. Přestaneš-li, přestanu i já.

V našem okolí jsi už docela populární, pořád se všichni ptají, jestli nepřišlo něco nového. Největší otřesy smíchu vyvolalo uřezání pantů, je škoda, že sis to jen vymyslel. Reakce v okolí mě přivedla na myšlenku ještě většího rozšíření přes tento blog.

Doufám, že vám všem přinese také tolik zábavy, jako nám. Poslední varování, ačkoli jsou ty spisky velmi zábavné, slabším povahám se nedoporučuje před, při a po jídle. :)

V záhlaví si můžete všimnout možnosti anonymního zasílání emailu Kakájíkovi. Jako předmět bude pole Predmet. A jako text emailu bude obsah pole Zprava. Počet mailů znamená, že se mu ta samá zpráva pošle několikrát. Počet je omezen na maximálně 10. (pro zvídavé: Odesilatelova emailova adresa se generuje automaticky jako predmet@predmet.cz.)
Zaslané texty logujeme a nejlepší budeme pravidelně zveřejňovat. Proto prosím, vymýšlejte a pište. Každý den aspoň jednu zprávu. Nic jiného si ten trouba nezaslouží. Díky moc za pomoc.

Mé komentáře budou odteď vždy kurzívou. Vše ostatní je on, případně jeho další identity.

32 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, emaily od Kakajinka jsem cetla a musim prohlasit, ze je to totalni magor. Nejen ze si uz rok namlouva, ze chodi s nekym koho se neodvazil osobne oslovit, ale jeste vyhrozuje nasilim/smrti nekomu, kdo s danou slecnou nema nic spolecneho a navic se v emailech vydava i za svou matku (tim se snazi prokazat svou agresivitu - realne vynalozenou apod.). Navic je nechutny fekalista, ktery by mel rozhodne navstivit psychologa. Tento blog je primerena obrana. Drzim palce at uz vam dam vsem pokoj! Anex

Anonymní řekl(a)...

Tohle je orpavdu masakr. Ten clovek by si mel pokecat minimalne s psyhologem, ale mozna by to bylo i na psychiatra. A na leky. je desive ze takove veci bezne chodi po ulici :(

Anonymní řekl(a)...

hruby...fakt me to docela pobavilo...nicmene jestli to neni jen nasmyslene tak teda uprimnou soustrast...

Anonymní řekl(a)...

Otázkou je, jestli se tímto máte v úmyslu pouze bavit?

Myslím, že vám musí být jasné, že zveřejnit toto na internetu nevede k vyřešení vaší situace. Také přichází v úvahu, že si chcete prostě jen z někoho dělat prdel (ať je to onen kluk, nebo čtenáři tohoto blogu)...

Anonymní řekl(a)...

Prijde vam, ze se tim bavime? To tedy rozhodne ne. Neskutecne nas to obtezuje.

Na zacatku jsme ho ignorovali.
Pak jsme mu napsali, at toho necha.
Chteli jsme se sejit s jeho rodinou, to se ukazalo, ze ti o nicem nevi, ze karel ma zrejme vice identit a hraje si on s nami.

Nevime, co jeste jineho by slo delat, krome skoly a policie, ktere bereme jako posledni mozne utociste.
Radi se nechame poucit, i to je jeden z duvodu tohoto blogu. Co byste delal, kdybyste napr. byl na mem miste, nekdo vasi okrajove zname zacne psat maily, ze ji miluje a vy ze jste prekazka, kterou je nutne odstranit a pise vse, co je tady zverejnene?
Poradte, prosim, diky, bidlo.

Anonymní řekl(a)...

Pokud to není fake, tak zveřejnění tohoto typu je podle mého opravdu k ničemu. Všechno bych to vzal a dal policii. At si s tim poradi. Ten clovek nepatri do spolecnosti.

Anonymní řekl(a)...

Proč nikde není ani slovo o jejím pravém příteli? Nemá snad potřebu to nějak řešit?

Anonymní řekl(a)...

Dočetl jsem se tady, že jste se pokoušeli o rozhovor s jeho matkou. Já si ovšem myslím, že by jste měli zkusit pokecat s ním. Z očí do očí prodiskutovat, co ho k tomu vede a probrat s ním, co jste všechno schopni udělat pro to, aby toho zanechal. Je to koneckonců dospělý člověk, který je zodpovědný za své činy. Prostě si ho někde ve více lidech v klidu odchytnout a hodit řeč.

Anonymní řekl(a)...

Seberte, co máte, běžte na policii. Nemáte moc času. U týpka se vyvíjí a prohlubuje paranoidní schizofrenie, může to skončit SKUTEČNÝM napadením z jeho strany. Tihle týpci si obvykle opatří zbraně (nůž, mačeta, katana aj.). Opravdu, tohle není sranda.

Anonymní řekl(a)...

Asi rok nazpět mi psal podobné, ale o hodně výhrůžnější maily jeden můj bývalý spolužák. Šla jsem s tím na policii, kde mi řekli, že s tím nemohou dle zákona nic dělat. Řekli mi, ať si změním email. Poslechla jsem je a byl klid.

Anonymní řekl(a)...

Zadravim vsechny priznivce kakajinka. Byvaly doby, kde jsem se pri navsteve tohoto blogu opravdu bavil. Vtipne clanky! Skvely GAI projekt, nejlepsi je z dob "velke vody",to byly primo zlate casy!! Nevi m se se stalo, ale uroven kakajinka za posledni 3 roky klesa a klesa... Takže, všichni, které už začíná srát kam se začínají ubírat tyto stánky, hodnot´te ty hnusný bukvice co nejčastěji a co nejhůř!!! Abych nezapoměl, absolutně souhlasím s názorem 3117. Už se těšim, až nějaká zasraná bukvice bude ragovat na můj názor, nemám proti nim nic, ale tady už to začínají přehánět, když tady z toho dělají takovou FEKALSEZNAMKU!!!!!!!!

Anonymní řekl(a)...

prosim? blog jsem zalozil minuly tyden a vsechny jeho maily jsem sem dal ve stredu. zacal psat pred vanoci.
jake 3 roky? jaka velka voda?
...

Anonymní řekl(a)...

Jak už někdo napsal výš, změna emailu je dobrý začátek k řešení této situace, pokud je to skutečná situace.

Anonymní řekl(a)...

Naprosto souhlasím s tím, že dřív to tady byla docela hodně dobrá seznamka pro homosexuály. Co je z toho teď? Je mi na blití...Provozovatel blogu je u mě prase FEKALISTICKÝ. Nemá obdoby. Jsem možná trochu drsný, ale kdo sem chodil dřív, dá mi za pravdu.

Hejki řekl(a)...

Vsichni co jste chodili na tento blog drive, coz sami tvrdite, mam male upozorneni. Podivejte se na uzivatelsky profil a sami zjistite, ze tento uzivatel je registrovan od srpna 2008, takze zadne 3 roky. Pokud tu byla drive seznamka pro homosexusualy, je mi lito ted jiz neni. Vy vecni navstevnici se budete muset asi schazet nekde jinde.

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Anonymní řekl(a)...

zacal jsem mazat prispevky s gay tematikou. toto je obranny blog proti kakajikovi. k nicemu jinemu neslouzi a nikdy slouzit nebude. v pripade pokracujicich gay spamu zavedu moderovani. reste si sve veci jinde. diky, bidlo.

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Anonymní řekl(a)...

Fake. Pokud nahodou neni, tak jste blbi ze to resite takhle a nepromluvite si s nim o tom nazivo.

Anonymní řekl(a)...

Podle mě taky jasnej fake, Karla znám z gymplu, nakonec, ze spolužáků jsem se na tyhle stránky dostal a v jedný věci máte pravdu, je fakt tichej, proto mi absolutně nesedí, že by tohle napsal, si někdo dělá legraci, navíc jeho mail s tím ze spolužáků tu nesedí a nakonec, on není takovej problém udělat si 20 mailů a někoho špinit, spíš nechápu zakladatele stránek, píše tu, že obtěžuje učitelku španělštiny a jeho osobně, přitom s Karlem chodí na stejnou hodinu, ale nepromluví si s ním o tom a naopak to chce řešit přes mail matky, a pak i osobně...hmmm, jako pokus dobrý, zkuste AHA! nebo Blesk!

Anonymní řekl(a)...

no, tak kdybyste to cetl pozorne, zjistil byste, ze na konci ledna spanelstina skoncila. do te doby ty maily byly vcelku neskodne. teprve v okamziku, kdy pritvrdily, jsme je videli, od unora s nami nepokracoval. ale o to intenzivneji nas zacal atakovat. resp. me.

Anonymní řekl(a)...

jo a co se tyce matky, tak to resit chtela ona. "ona" se ozvala, znicehonic. my jsme jen zastavili proces oznameni...

Anonymní řekl(a)...

Absolutně nerozumím zakladateli těchto stránek, který chce pošpinit pověst třetí osoby. Karla také znám, je to velký podivín a ticháček, ale nezdá se mi, že by toto psal. I když...Zatím ale věřím tomu, že zakladatel těchto stránek je schyzofrenní osoba trpící potřebou ventilovat se mezi ostatní lidi skrz internet. Hawk.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, je to skutečně docela zajímavý případ. Studovala jsem nějaký ten pátek psychologii a vím, že nikdo není ve skutečnosti tak tichý, jak navenek vypadá. Docela ráda bych se s tím člověkem někde na kávě sešla, kdyby tedy byla ta možnost...Lucie M.

KStanek řekl(a)...

Vážení diskutující, jméno Kakajinek mi nic neříká, a proto Vás žádám, abyste mě přestali očerňovat na stránkách Spoluzaci.cz. Dost mě pobuřuje, že mě moji bývalí spolužáci z kursu španělštiny považují za někoho, kdo by byl schopen něčeho tak ohavného, jak zde uvádějí. Přestal jsem na kurs docházet, protože se mi kryl s jiným předmětem ve škole. Mám v současnosti hodně práce s diplomkou a nehodlám se zabývat smyšlenými obviněními. Tímto je pro mě tato záležitost vyřízená. Zdravím.

KStanek řekl(a)...

Ještě snad dodatek. Upozorňuji svého bývalého kolegu a autora této stránky, že pokud nepřestane s rozšiřováním ničím nepodložených pomluv o mé osobě, budu nucen odpovídajícím způsobem reagovat. Chtěl bych zdůraznit, že s uvedenými maily nemám nic společného a pokud jste tedy, milý pane, dostatečně rozumný člověk, tak mi zavoláte nebo mě jinak kontaktujete (neboť já na Vás spojení nemám), aby se celá záležitost vysvětlila, a nebudete tu bez mého vědomí šířit lživé informace. Jedná se totiž s největší pravděpodobností o nechutný omyl. Zdravím.

Anonymní řekl(a)...

Dobrý večer,
jmenuji se Karel S. dozvěděl jsem se od svých posluchačů o tomto blogu. Chtěl bych podotknout, že opravdu nevím, co si o tom všem mám myslet. Je mi 30 let a pracuji jako vedoucí několika teologických kroužků. Skutečně lepím betlémy, se kterými jezdím i po soutěžích po celých Čechách. Skutečně jsem jedno dlouhé období bydlel ve zmiňované lokalitě, než jsem se nedávno přestěhoval na Prahu 8. Skutečně studuji španělštinu a latinu. Skutečně mám asi za měsíc letět do Toronta. Už však není pravda, že mám cokoliv společného s nějakým Bidlem a Radkou. Mám svoji přítelkyni Danču, se kterou se na jaře chystáme brát. Nevím, jakou příčinou jste se dostali až ke mě, ale musím znovu říci, že se jedná s největší pravděpodobností o nějaký omyl. Případné otázky autora blogu jsem schopen zodpovědět přes email i telefon.S přáním příjemného zbytku dne, Karel S.

Anonymní řekl(a)...

Paklize jste skutecny a paklize bydlite na Praze 8, tak bych rekl, ze o vas tento blog neni a nemusite se tim vzrusovat. Pokud vam to vadi, stejne jako mne, tak si to vyridte, podobne jako ja, s karel.carlosII@seznam.cz, ktery ty nechutne emaily posila. bidlo.

KStanek řekl(a)...

... kromě toho již nemám žádného dědečka, natož v Radotíně, nezajímám se o betlémy, neublížil jsem své rodině a maminka nikomu z vás nepsala. Nevím, kdo ten člověk, který to tu píše, je, ale skutečně asi nebude normální. Krásný den.