pátek 29. srpna 2008

Co se stalo vcera

28.8.2008
Stránky byly spuštěny a rozšířeny ve známost. Reakce byly různé, ať už tady, nebo jinými cestami. Blízké okolí mě vesměs podporuje. Vzdálenější okolí zveřejnění vnímá rozporuplně. Obsah těch emailů je natolik fantaskní, že tomu řada lidí nevěří. To je mi líto, doufám, že se vám nestane nic podobného. Bohužel to je všechno pravda.
Někteří z náznaků odhalili jeho pravou identitu.
Někteří napsali komentáře, které mě povzbudily a někteří naopak.
Někteří mu poslali anonymní zprávy.
On si nicméně myslí, že všechny ty zprávy-maily píšu já, o blogu zatím neví, alespoň ne od nás.
Proto nejspíš zaktivoval tomika.f...... (pokud to tedy není on sám). Zatím na to jde zvýšením síly slov a zvláštním pokusem o otočení rolí. Maily přikládám.
Ještě trocha statistiky:
Zaslali jste mu 45 různých zpráv a přišlo mu to ve více než 200 kopiích.
Blog vidělo 438 různých lidí. (google analytics)

tomik.f......
27.8. 2008, 23:54 napsal:

Hele chlapáku,
vo co ti jako de vole? Co do mně kéruješ? Takovídle jako ty mam nejradči. Co se do mně navážíš? Mam dost svejch problémů vole.
přídu domu z rachoty a chci mít klid, lehnu na gauč před bednu a nemam vůbec náladu na tvoje móresi ale vůbec. Takže koukej brzdit
draku začínam mít s tebe vyrážku. Absolutně nemam náladu na tvoje hemzi vole, řikam ti nedráždi hada bosou nohou.

Je zajímavé, že píše, "co do mně kéruješ". Jemu jsem nikdy nic nenapsal. Napsal jsem jediný mail kakájíkovi a to byl ten - tak uz dost. Tím se podezření, že jde jen o jinou identitu, zvýšilo.

kakájík
28.8. 2008, 11:40 napsal:

Ahoj Tome,
jsem znechucen Bidlý hlavou a jeho neustálým atakováním mé osoby a rodiny. Jak štěnice se na mě přilepil a nedá mi spát. Věčně se mi drápe no mého vztahu s přítelkyní. Mě i Radce to už opravdu hodně vadí. Prosím o schůzku s ním, už ho máme oba dva po krk. Domluvte se s Václavem na případném pikniku s panem ..., děkuji mnohokrát za spolupráci.

To je to otočení rolí, jak jsem psal. A v mailu další osoba - vaclav.k......
Jediný efekt, který to zatím mělo, tedy není moc pozitivní. :/
Jediný, s čím s tomikem.f souhlasím je, že mám svejch problémů dost a chci mít klid. A to že mi pořád někdo vyhrožuje nějakým dnem D. mi dost vadí.
Nějaké nápady? Díky

Žádné komentáře: